reklama

Báseň o túžbe

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dnes chcem byť malá.

Oblečiem si bodkované šaty

(boli presne také,

ako na obrázku z filmu).

Do vrkočov vpletiem stužky

modré ako nebo

a svoju ruku schovám

v Tvojej dlani.  

Dáme si cukrovú vatu

budem z nej mať pery ženy -

ružové a sladké.

A moje prsty

budú lepkavé až po uši.

Potom si spolu sadneme

do červeného draka

na starej húsenkovej dráhe.

.

A keď sa zvečerí

dám si Tvoj veľký sveter.

Budeme spolu tajne

preliezať dierou v plote

do letného kina

na zakázané filmy,

ktorých konce nepoznám.

Zaspím Ti v náručí.  

Bolo to dávno

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

už nie som malá

a Ty už nie si....  

Zuzana Konopásková

Zuzana Konopásková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som človek, ktorý miluje, vychutnáva a ctí život. A pretože je mi blízka hravosť, začala som písať pre deti. Cez slová sa vraciam na miesta, ktoré som mala rada a spolu s detskými hrdinami zažívam tie najneuveriteľnejšie dobrodružstvá. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaKultúraHaikuSpoločnosťSpomienkyOprášené knihyMoje radostiMoje otázkyMoje impresieSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu