reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Konopásková

Zuzana Konopásková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som človek, ktorý miluje, vychutnáva a ctí život. A pretože je mi blízka hravosť, začala som písať pre deti. Cez slová sa vraciam na miesta, ktoré som mala rada a spolu s detskými hrdinami zažívam tie najneuveriteľnejšie dobrodružstvá. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaKultúraHaikuSpoločnosťSpomienkyOprášené knihyMoje radostiMoje otázkyMoje impresieSúkromné

reklama

Spoločnosť

Hrdosť sa asi veľmi nenosí

Zuzana Konopásková

Hrdosť sa asi veľmi nenosí

Keď som sa pred pár rokmi rozhodla presťahovať s deťmi z Bratislavy na vidiek ani vo sne by mi nenapadlo, že raz budem pociťovať také príjemné pocity ako v posledné dni.

  • 25. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 222x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu