reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Konopásková

Zuzana Konopásková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som človek, ktorý miluje, vychutnáva a ctí život. A pretože je mi blízka hravosť, začala som písať pre deti. Cez slová sa vraciam na miesta, ktoré som mala rada a spolu s detskými hrdinami zažívam tie najneuveriteľnejšie dobrodružstvá. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaKultúraHaikuSpoločnosťSpomienkyOprášené knihyMoje radostiMoje otázkyMoje impresieSúkromné

reklama

Moje radosti

Dolomiti - Tre cime a Cesta poľného kuráta Hospa

Zuzana Konopásková

Dolomiti - Tre cime a Cesta poľného kuráta Hospa

Dívajúc sa okolo seba tu má človek pocit, že sa už-už dotkne neba. Hory pôsobia veľkolepo a sú celkom nepodobné tým našim. Rozkvitnuté lúky, skalné štíty, jazerá a medzi tým všetkým stopy po bojoch 1. svetovej vojny. Netušila som, že ich bude až toľko. Týždeň v Dolomitoch sme začali vo výške 1750 m pri jazere Lago Misurina. Odtiaľ viedla aj naša prvá cesta k Trom vežiam (Tre Cime), určite najfotogenickejšej skupine vrchov v talianskych Dolomitoch.

  • 27. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu